28 Şubat 2012 Salı

Tesettur hakkında Akla Gelebilecek Bazı Soruların Cevapları

Biz Burada Tesettür Hakkında Akla Gelebilecek Bazı Soruları Seçmeye Çalıştık Daha Detaylı Bilgi İçin Siteyi Ziyaret Edebilirsiniz..

Bayanların başını kapaması farz mıdır?


Kadınların zinetlerini örtmesi ile ilgili ayet-i kerimeyi açıklar mısınız?


Kız çocukları kaç yaşından itibaren örtünmeleri gerekir? Örtünmekle ilgili Peygamber Efendimiz (asv)'in tavsiyeleri nelerdir?


Kadının başı açık gezmesinden dolayı kocası mesul olur mu?


Ailem örtünmeme karşı çıkıyorsa ne yapmam gerekir?


"Giyindiği halde açık olan, yani ince ve şeffaf elbise ile dolaşan kadınlar cennet kokusunu alamayacakları" anlamındaki hadiste, Peygamberimiz (asv) neyi kastetmiştir?


Baş örtüsünün kullanımı nasıl olmalıdır? Türban şekli denilen saçını topuz yapıp boneyle birlikte takmak veya deve hörgücü gibi yapmak caiz midir?


Anne-babam çok istediği için, ben de onları çok sevdiğim, haklarını ödeyemeyeceğim için işimi bırakmak istemiyorum. Başı açık çalışabilir miyim?


Başörtüsünün kadına kazandırdıkları nelerdir? Tesettürle ilgili ayet kesinlik ifade ediyor mu? Bazı ilahiyatçılar neden Kur'an'da başörtüsü olmadığını iddia ediyorlar?


Ben bir lise öğrencisiyim ve baş örtüsü takmıyorum; baş örtüsü takmak çok mu önemlidir? Hatta namazdan da önemli midir, bunu öğrenmek istiyorum?..


Örtünme (tesettür) ayeti hangi olay nedeniyle inmiştir?


TESETTÜR


Tesettüre girmek istiyorum, tavsiyeleriniz nelerdir? Fakat ben kamu sektöründe çalışıyorum, eğer kapanırsam işyerinde başım açık olmam gerekiyor. İşte açık iş dışında kapalı olursam bu doğru olur mu?..


Tesettürlü olan kişiler, çalışmak için başlarını açmak zorunda kalırlarsa ne yapmalıdırlar? Çalışmak için başlarını açmaları gerekiyorsa, vebali açtıranların mıdır?


Üniversiteyi okumak için baş açmak caiz mi?


Kadın kocasının isteği üzerine açık giyinebilir mi?


Erkeklerin, akraba veya yabancı bayan ve erkeklere karşı mahrem yerleri nerelerdir?


Kadın doktorun ameliyat esnasında kollarının açık bulunması caiz mi? Ben yurt dışında tıp fakültesinde ögrenciyim. Ameliyathanelerde kolumuzun örtülü olması bazan sorun oluyor. Bu halde ne yapmam gerekir?


Bir bayanın dış elbisesi nasıl olmalıdır? Ve tunik altına pantolon giyinmesinde bir sakınca var mıdır?

http://www.sorularlaislamiyet.com/article/16302/bir-bayanin-dis-elbisesi-nasil-olmalidir-ve-tunik-altina-pantolon-giyinmesinde-bir-sakinca-var-midir.html



. *********************************************************** İçerik Hakkındaki Yorumlarınızı Bekliyoruz