21 Şubat 2012 Salı

Borca Mübtela Olunca Okunabilecek Dualar -Peygamberimizin Duaları




Allahım, haramına karşı helâlinle bana kifayet et ve fazlınla Senden başkasından beni müstağni kıl.





Tasayı açan, kederi gideren, darda kalanların duasına icabet eden, dünya ve ahiretin Rahman-u Rahîmi Allahım, bana merhamet eden Sensin. Senden başkalarının merhametine ihtiyaç bırakmayacak rahmetinle bana merhamet eyle.




















"Allahım, (ey) Mülkün Sahibi, mülkü dilediğine verirsin, dilediğinden de mülkü alırsın; dilediğini aziz, dilediğini de zelil edersin. Hayır Senin elindedir. Şüphesiz Sen, her şeye kadirsin."




Ey dünya ve ahiretin Rahmanı. Dünya ve ahireti dilediğine verir, dilediğinden de men edersin. Senden başkalarının merhametine ihtiyaç bırakmayacak bir rahmetle bana merhamet et.





İçerik Hakkındaki Yorumlarınızı Bekliyoruz..Efendim..
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder